سرخط خبرها

حاتمی:جای رفسنحانی ها در مرحله بعد خالی است|خونسردی من باعث ناراحتی و تعجب برخی می شود

  • کد خبر: ۱۰۳۳۳۵
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
حاتمی:جای رفسنحانی ها در مرحله بعد خالی است|خونسردی من باعث ناراحتی و تعجب برخی می شود
تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست با نتیجه ۷۷ بر ۷۳ از سد مس رفسنجان بگذرد و در کل با کسب ۲ پیروزی برابر این حریف راهی مرحله بعد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از صعود به نیمه‌نهایی با غلبه بر مس رفسنجان گفت: ۴ بار با تیم رفسنجان بازی کردیم و هیچوقت اختلاف‌مان دورقمی نشد. این نشان می‌دهد آن‌ها تیم کامل و بزرگی هستند. بچه‌های ما به خوبی بازی را مدیریت کردند و توانستند در این مرحله با نتیحه ۲ بر صفر این تیم را شکست بدهند و به مرحله بعد راه پیدا کنند. جای مس هم در این مرحله خالی خواهد بود چراکه تیم خوبی هستند. به هر حال این بازی‌ها باعث می‌شود که در نهایت نفرات بهتری برای تیم ملی بسکتبال خواهیم داشت.
او درباره نحوه داوری این بازی نیز گفت: به نظرم داوری عالی بود. اگر هم مشکلی داشت فکر نمی‌کنم وظیفه مربیان باشد که دخالت کنند. وقتی آدم‌های بزرگی در کمیته داوران داریم آن‌ها خودشان پیگیری می‌کنند. به هر حال راه‌های قشنگتری هم هست که مشکل‌مان را اعلام کنیم.
حاتمی درباره بازیکن خارجی جدید این تیم نیز گفت: آنتاناس خیلی از ضعف‌های ما را پوشش داد. بازیکن بسیار خوبی است. خیلی دیر به جمع ما اضافه شد، که مقصرش خودم هستم. با همه این‌ها خیلی خوشحال هستیم چراکه انگار دو ماه است به ما اضافه شده، از لحاظ فنی و اخلاقی بسیار خوب است و از او خیلی راضی‌ام.
سرمربی گرگان درباره گل خاطره‌انگیزش به ژاپن در ۱۹۹۰ هم گفت: درست است فقط یک شوت بود، اما دوست دارم اهالی بسکتبال بدانند که وقتی یک تیم، تیم باشد، دو نفر پیک می‌دهند و یک نفر هم دست رقیب را نگه می‌دارد تا ما خالی شویم و شوت کنیم، در هر صورت من فکر می‌کنم آن شوت ثمره زحمت نسلی بود که به زعم من نسل طلایی است. نسلی که به دلیل برخی اتفاقات آن دوره از جمله جنگ به سطحی که می‌خواستند نرسیدند. گرچه الان هم، همه موفق هستند و مربی شده‌اند.
او در ۴ پایان گفت: به هر حال وقتی بازی می‌کنید، سطح آدرنالین بدن به جایی می‌رسد که خیلی چیز‌ها را حس نمی‌کنید. من فکر می‌کنم آرامش باعث می‌شود تیم نتیجه بگیرد. دوره بازی‌گری ام خیلی آرام بودم و بعد هم سعی کردم در دوران مربی‌گری‌ام هم همینطور باشم. فکر می‌کنم ۹۰ درصد اینطور باشد و گاه آنقدر خونسردم که بقیه تعجب می‌کنند و ناراحت هم می‌شوند. اما آرامش داشتن بسیار چیز مهمی است و همه چه بازیکن و چه مربی باید سعی کنند در زمین آرامش داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->